Sunday, June 7, 2009

dalam keghairahan....ak....

dalam kesunyian tiada berteman dan tiada kawan untuk menemani ak mkn....ak telah menghabiskan wang saku ak untuk makan makanan yang xkan ak makan ketika ak tidak beruang(berwang)....

hidangan lazat yang xdapat ak tolak dengan tidak ak menyangka telah habis ak sental sorg di satu restoran berhampiran ngan sarang ak lepak....




dalam masa 59minit...ak telah habiskan kesemua hidangan ini...skng....poket ku telah kekeringan....ape yang perlu ak lakukan kn untuk hr esk??

sama2 lah kite memikirkan nyer....haha

p/s : berfikir lah dahulu sblm bertindak!!!!

7 comments:

NazirahEhsan said...

gilew kentang kentucky ko ni!!
badan cikeding..
tp..makan..xhengat..

xsgka ak..pwot kcik..cacing klparan dlm pwot ko bnyk gak en..hahah

Waniey said...

pe lg.. g msk la.. jimat r.. =P

syahril ramadzan said...

NazirahEhsan : alaa ngko jgk yg suh ak besarkan badn ak kn....ak mkn byk ko bising plak....haha

Waniey : alangkah indah nyer kat umah nie ade tukang masak yg bertaraf 5 bintang...
xreti masak la...huhu

Waniey said...

meh cni sy msk kan nak..? ari tu dtg raye kat rmh miss rai sy der x..? lau xder.. syg la.. ari tu sy msk mee hoon grg tuk student kptm.. siap tapau bwk blk rmh.. sdp sgtla tu.. hehehe.. =P

H.A.K.E.E.M said...

wah!!! kfc...best la siot


same la aku kat cni...keseorangan kat rmh, meme pown jarang2 ade...sedih la sial, mkn sorg, lepak sorg, mandi sorg...eh?! blk la cni...jom la, eh...huhu

syahril ramadzan said...

kcian nyer dak hakeem tu....
alaa releks la...bile g nk rasa duk umah berhantu tu sorg2...kn2??

ak dh rasa dh....

pRiNceSSmYra said...

mak aii...
byk nye mkn...
xbgi ckit pun....
huhuhu
xaci2